– Asigurați-vă că aveți produsul, ambalajul și accesoriile intacte
– Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că nu au fost desigilat.
– Contactați-ne la nr de tel +40 761 365 170 sau la adresa de mail contact@creativ-colkim.ro și o să stabiliți cu reprezentantul nostru desfășurarea procedurii de retur.
– Dacă produsul îndeplinește condițiile de retur, reprezentantul nostru o să contacteze curierul FAN CURIER și se va solicita preluarea produselor de la sediul/adresa dvs.
– Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Îți recomandam păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
– După ce produsul ajunge la noi și a fost verificat, vei fi contactat de un operator pentru finalizarea procedurii.
– Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data returului. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil), sau vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.
– Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor, conform art.14 al 3 din O.U.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii. Dacă la verificarea produsului se constată faptul că acesta prezintă urme de uzură (zgârieturi, deteriorare, degradare ) se va aplica o taxa de “devalorizare produs” proporțională cu gradul de deteriorare a acestuia.
– Această taxa va fi menționată în factura storno.
*ATENTIE!!! Nu se accepta coletele sosite retur in sistem ramburs.
CREATIV COLKIM © Copyright 2013-2023. All Rights Reserved.
Securitate